Вимоги до учасників
Сканер за стійкою фармацевта (опціонально) |
|
Встановлений браузер типу Microsoft Internet Explorer версії 7.0 або вище, який сумісний IE7.0, або Google Chrome, або Mozilla Firefox, або Opera. |
|
Доступ до інтернету |
|
Наявність комп’ютера за стійкою фармацевта |
|
Готовність надавати звіти про продажі Продукції, яка бере участь у програмі на умовах, визначених в договорі з Виконавцем. Такі звіти не повинні містити цін продажу/закупки Продукції аптекою |
|
Наявність технічних умов для організації передачі даних за допомогою прикладного програмного інтерфейсу |
|
Відсутність грубих зауважень при перевірках Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками за попередні 6 (шість)місяців |
|
Готовність підтримувати товарний залишок згідно попиту, але не менше 1 упаковки (виняток – онкологічні препарати та Генотропін), при цьому аптеки включаються до участі у програмі за наявності попиту |
|
«Виключення Аптеки здійснюється на підставі рішення Замовника (у зв’язку з підозрою Аптеки у шахрайстві або неетичній поведінці).
У цьому випадку, Виконавець зобов’язаний виключити Аптеку з проекту протягом 1 робочого дня з дати отримання відповідного повідомлення від Замовника.
Отримання такого повідомлення означає, що Виконавець зобов’язаний зробити наступне:
· Заблокувати доступ Аптеці до бази даних, результатом якої буде неможливість будь-якої транзакцій з використанням карток в Аптеці · Інформувати уповноваженого співробітника Аптеки, шляхом надсилання відповідного листа про таке виключення з Проекту та неможливість будь-якої подальшої транзакції з використанням карток в цій Аптеці Причини для виключення Аптеки: · Бажання аптеки · Припинення діяльності аптеки · Зміна фактичної адреси аптеки · здійснення аптекою менш ніж 1 транзакції за останні 3 місяці; · Наявність більш ніж 2х скарг від пацієнтів на аптеку в зв'язку з відсутністю препаратів за Програмою або відмова відпустити препарат за Програмою; · Відмова від підписання документів по Програмі; порушення термінів подання звітності по Програмі (більше ніж 10 днів без вагомої причини); · Ненадання інформації про кадрові зміни в аптеці, що спричинило за собою блокування логінів / паролів; · Неможливість укласти договір (як приклад, ФОП 2 групи оподаткування). |